Baltic Ambassador (Eesti)

Baltic Ambassador programm loodi aastal 2006 paremini reageerida (1) vajadust suurema läbipaistvuse ja objektiivsuse turismi turundus (2) raskused väikeste riikidega, et edendada end kui reisisihi ja (3) marketing vajadustele ettevõtjatelepiiratud eelarve turismi valdkonnas. Programm külastab rohkem kui 100 reisikorraldajad igal aastal 9 riiki. Eesmärgid on (a) aidata reisikorraldajate suurendades nende klientide rahulolu saates neile konkreetsete riikidega (b) mõõta teadmisi ja huvi välismaa reisikorraldajad umbes valitud turismisihtkohti (c) registreerida probleemide ja võimaluste tour ettevõtjate saates oma klientidele konkreetsete riikide ja sihtkohtade (d) üles nõudma rohkem reisida liiklust parimad sihtkohad eelvaliku järgi väga ranged kriteeriumid ja vähem liiklust need sihtkohad, mis ei ole eriti pakkuda klientide rahulolu.

Programmi samal ajal soodustab üldine sihtkohad (riigid, Eesti on peamine kasutada Baltic Ambassador teenuseid alates 2006) välisriigi reisikorraldaja ja soovitab konkreetseid kvaliteetset sihtkohad (hotellid, restoranid, saitide, tegevused jne) neile.Sest reisikorraldajad täna lihtsalt ei saada inimesi külastada koht või riik, vaid saata neile tagasi tuua kõrge kogemuse, mis ise edendada reisikorraldaja enda ja sihtkohti, parim viis edendada riigis on täna edendada oma parima, sihtkohtade ja unikaalne asju, mis muudavad reisi kogemus meeldejääv.

Balti-ja Põhjamaades on täna lihtsalt ei prioriteetsete nimekirja kõige reisikorraldajad (va Norra). Enamik reisikorraldajad saates külastajaid nende riikide seetõttu ei ole aega ega ressurssi praakima mis on hea ja oli vähem huvitav oma klientide jaoks olemas ja on jäänud ei muid võimalusi, kuid pimesi usaldada oma sissetulevate partneritele, mis on mitte alati ilma riske. Seega rakendades mõningaid taseme "reaalpoliitika" järeldusele, et parim viis edendada nendes riikides on külastada reisikorraldajad otse ning teavitada neid parimal võimalikul viisil ja kõige objektiivset teavet reisimisvõimalused seal. See toimib ainult siis, kui seda tehakse range viisil (mitte kunagi reeta kvaliteedistandarditele ega tõde sihtkohad), et on reisikorraldajad jätkuvalt usaldada soovitusi.

Selle riigi või sihtkoha poole, siis on selge, et enamik meetmeid seotud turundus turismisihtkoha (reklaam, osale messidel, külastades ise reisikorraldajatele) on rahaliselt kallis, et väike sihtkohad ja enamikul juhtudel on ebakindel või raske hinnata nii mõju müük. Mõned parimad sihtkohad riikides nagu Soome, Eesti ja Rootsi on sageli kõige alandlik ones rahaliselt.Kõnealuseid sihtkohti ei ole viivat maailma edendamine kui mitte läbi oma turismi lauad meetmeid. Baltic Ambassador programm oli seega loodud tasuv koostöö vahend (turism lauad ja osalevad sihtkohtade koos jagada kulusid), mis võiks "kirurgiliselt" ühendada sihtkohta, et ostjad (reisikorraldajad) ja teha parim võimalik "match-tegemise" vahel profiili sihtkohta ja ootused reisikorraldaja. Sest selle "mängu tegemisel" süsteemi ja meie range kvaliteedi oleme selgelt keelduda töö turismisihtkohti, mis ei vasta meie standarditele.

Baltic Ambassador programmi on toetanud alates selle alustada teadmisi majandusliku luure poolt Horizon Development meeskond tuvastada kvaliteedi sihtkohad ja reisikorraldajad nendel turgudel tegutsevate. Baltic Ambassador saa väita, et on parim kontaktnimekiri reisikorraldajate koostööd Põhja-ja Baltimaade loetelu, mida ajakohastatakse iga kahe kuu tagant.Alates 2008 Baltic Ambassador programm on riiklikult toetatud EAS, Eesti Turism Board.and poolt saabuvate reisikorraldajad piirkonnas. See on osaliselt rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Baltic Ambassador site: http://bestofbaltics.blogspot.com/

email: ambassador[at]horizondev.net